Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

Τα υπερόπλα των Ναζί στον Β' Παγκόσμιο

 

Η προωθημένη στρατιωτική τεχνολογία του Γ' Ράιχ που λίγο έλειψε να κατακτήσει τον κόσμο

 
Είναι γεγονός ότι τα στρατιωτικά πειράματα και ο εξοπλισμός που ανέπτυξαν οι επιστήμονες της χιτλερικής λαίλαπας ήταν καινοτόμα από κάθε άποψη.

Είτε μιλάμε για απόκρυφους πολεμικούς πόθους είτε για πραγματικά όπλα είτε τέλος για κονσεπτικές -και ακραία φιλόδοξες φυσικά- δημιουργίες, ο ζοφερός νους των ναζί είχε προκρίνει την επιστημονική έρευνα ως τον ακρογωνιαίο λίθο της επεκτατικής τους μανίας.

Κι έτσι κατάφεραν το τεχνολογικά αδιανόητο: να προικοδοτήσουν τον κόσμο με μια σειρά εκπληκτικών στρατιωτικών μέσων, αλλά και γελοιωδών ιδεών που δεν θα μπορούσαν να εφαρμοστούν ποτέ.

Δίνοντας λοιπόν στους ναζιστές μηχανικούς απόλυτη ελευθερία να αναπτύξουν όποια τεχνολογία μπορούσαν να σκεφτούν, η χιτλερική παρακαταθήκη μετρά ουκ ολίγες δολοφονικές εφευρέσεις, στην προσπάθειά τους να σκοτώσουν περισσότερους ανθρώπους σε λιγότερο χρόνο...
 


Landkreuzer P 1500



Το θηριώδες P 1500 είναι αναμφίβολα ένα από τα μεγαλύτερα ανθρώπινα μηχανοκίνητα δημιουργήματα που προτάθηκαν ποτέ στον κόσμο. Με πιθανολογούμενο μήκος τα 42 μέτρα και βάρος τους 1.500 τόνους, ο ακρογωνιαίος λίθος του ναζιστικού πυροβολικού θα μπορούσε να εξαφανίσει από τον χάρτη της Ιστορίας κάθε αντίσταση, με το βασικό του κανόνι να γεμίζει με βλήματα σε μέγεθος τανκς! Πάνω από 100 άντρες θα χρειάζονταν για να λειτουργήσουν το κινούμενο αυτό οχυρό, αν και κανένας δρόμος δεν θα μπορούσε να αντέξει το βάρος του. Γι' αυτό και το σχέδιο εγκαταλείφθηκε τελικά, παρά τον αρχικό ενθουσιασμό του Χίτλερ... 
 
 


Junkers Ju 322 Mammut




Το Ju 322 Mammut (Μαμούθ δηλαδή) ήταν άλλο ένα φιλόδοξο ναζιστικό σχέδιο αερομεταφοράς στρατευμάτων, ένα γιγαντιαίο ανεμόπτερο ικανό να μεταφέρει 140 άντρες και μερικά οχήματα (ακόμα και ελαφριά άρματα μάχης), για τον διακαή πόθο του Χίτλερ να εισβάλει στη Βρετανία. Το μήκους 30 μέτρων ξύλινο ανεμόπτερο, με άνοιγμα φτερών στα 62 μέτρα, δεν είχε βέβαια κανέναν τρόπο προώθησης και έπρεπε να βρεθεί στον αέρα με τη βοήθεια αεροπλάνου. Όπως κι αν έχει, η Junkers κατασκεύασε πράγματι ένα πρωτότυπο που έκανε τη δοκιμαστική του πτήση τον Απρίλιο του 1941, τη μόνη φορά που θα έβλεπε βέβαια αιθέρα, καθώς το «Μαμούθ» παραήταν εξωφρενικό ακόμα και για τον ακραία ναζιστικό νου: όταν η εισβολή στη Βρετανία ματαιώθηκε, το Ju 322 μπήκε στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας...
 
 


Sonnengewehr (Ηλιακό Όπλο)



Γιατί να μην κάνουμε τρέλες, σκέφτηκαν προφανώς οι ναζί, και να δαμάσουμε την ηλιακή ενέργεια για να καταστρέψουμε έτσι τα έθνη και να κατακτήσουμε τον κόσμο ολόκληρο; Σε μεταπολεμικές συνεντεύξεις με ναζιστές επιστήμονες (New Work Times, φύλλο της 29-6-1945) αποκαλύφθηκε ότι όχι μόνο πίστευαν ότι κάτι τέτοιο ήταν δυνατό, αλλά το δούλευαν κιόλας πυρετωδώς, δίνοντας πάντως χρονικό ορίζοντα λειτουργίας του τα 50 χρόνια. Το εξωφρενικό σχέδιο περιλάμβανε αποστολή πλατφόρμας καθρεφτών στο διάστημα, κάπου 5.100 μίλια ψηλά, για τη συγκέντρωση των ηλιακών ακτίνων και την κατεύθυνσή τους σε γήινους στόχους. Όσο για το πώς σχολίασαν οι αμερικανοί επιστήμονες την ακραία ιδέα, περιορίστηκαν απλά να τη χαρακτηρίσουν «φανταστική!»...
 
 


Messerschmitt Me 323



Το είπανε Me 323 Gigant (Γίγαντας δηλαδή) και ήταν -αν είναι δυνατόν- το μεγαλύτερο, μοχθηρότερο και λειτουργικότερο αδελφάκι του Mammut! Με άνοιγμα φτερών στα 55 μέτρα, το Gigant ήταν αναμφίβολα ένα από τα μεγαλύτερα πράγματα που βρέθηκαν ποτέ στον γήινο αέρα, ιδιαιτέρως δύσκολο μάλιστα να καταρριφθεί. Χρησιμοποιήθηκε μεταξύ 1942-1944 και είχε 6 θηριώδεις μηχανές, ώστε να επιτραπεί στον Γίγαντα των 28 μέτρων να μεταφέρει φορτίο 12 τόνων ή 120 πλήρους εξοπλισμένους άντρες στα πεδία της μάχης...
 
 


Arodo, Komet και Schwalbe







Τα τρία ξακουστά αεροπλάνα της Λουφτφάβε ήταν, αντίστοιχα, ένα βομβαρδιστικό/αναγνωριστικό, ένα μαχητικό και ένα βομβαρδιστικό/μαχητικό που κατέχουν την τιμή να είναι από τα πρώτα αεριωθούμενα αεροσκάφη της Ιστορίας, με εξαίρεση το Komet, που παραμένει το μόνο πυραυλοκίνητο μαχητικό που είδαν ποτέ οι αιθέρες! Παρά το γεγονός ότι το Komet (Messerschmitt Me 163) μόνο πετυχημένο δεν μπορεί να θεωρηθεί από τα πολλαπλά λειτουργικά του προβλήματα, μετρώντας μόλις 9 καταρρίψεις στα πολεμικά του χρονικά, το γεγονός παραμένει: και τα 3 αεροπλάνα ήταν πρακτικά άτρωτα στον αέρα, καθώς παραήταν γρήγορα για τον ανταγωνισμό της εποχής! Ειδικά το Arado (Ar 234 B Blitz), όταν χρησιμοποιούταν ως βομβαρδιστικό, ήταν ασταμάτητο από τις συμμαχικές δυνάμεις, την ίδια ώρα που το Schwalbe (Messerschmitt Me 262), όταν πέταγε ως μαχητικό, ήταν τόσο γρήγορο που ο μόνος τρόπος να το καταρρίψουν τα συμμαχικά αεροσκάφη ήταν στο έδαφος...
 
 


Zielgerät 1229



Το Zielgerät 1229, με κωδικό όνομα «Vampir», ήταν ένα επαναστατικό σκόπευτρο με νυχτερινή όραση, σχεδιασμένο για το επίσης καινοτόμο ναζιστικό τουφέκι STG44. Αυτό έδινε φυσικά στους γερμανούς οπλίτες τη δυνατότητα να βλέπουν στο κατασκόταδο μέσω υπερύθρων, σε μια εποχή μάλιστα που η ξιφολόγχη των συμμαχικών δυνάμεων θεωρούταν καινοτομία! Ευτυχώς για την ανθρωπότητα, χρησιμοποιήθηκε μόνο προς τα τέλη του πολέμου (τον Φεβρουάριο του 1945 παραδόθηκαν οι πρώτες λειτουργικές παρτίδες στη Βέρμαχτ στο Ανατολικό Μέτωπο), ειδάλλως η έκβαση των φονικών μαχών μπορεί να ήταν τελείως διαφορετική...
 
 


Fieseler Fi 103R



Εδώ μιλάμε για μια θεότρελη ιδέα, μια ιπτάμενη βόμβα! Και αυτό ακριβώς ήταν το παρατσούκλι του φοβερού όπλου, φοβερού βέβαια για τη ζωή του πιλότου που το πετούσε. Η ιδέα ήταν ότι ο πιλότος θα κατηύθυνε τον πύραυλο στον στόχο και θα πηδούσε έξω την τελευταία στιγμή, αν και ήταν ξεκάθαρο ότι επρόκειτο για αποστολή αυτοκτονίας. Ακόμα και αν κατάφερνε τελικά ο δύσμοιρος να ανοίξει το κουβούκλιο κόντρα στην αντίσταση του αέρα και ήταν σε θέση να βγει έξω από το πηδάλιο (λέμε τώρα), θα τον ρουφούσε ο κινητήρας! Ο επανδρωμένος πύραυλος διεκδίκησε πράγματι τη ζωή μπόλικων πιλότων κατά τα δοκιμαστικά, όσο για το φονικό του σκορ σε συμμαχικές απώλειες, ανήλθε στο εμφατικό «0»... 
 
 


Flettner Fl 282 Kolibri



Το είπαν «Κολιμπρί» λόγω του μικροσκοπικού του μεγέθους και πρόκειται για τον απόλυτο πρόδρομο όλων των σύγχρονων πολεμικών ελικοπτέρων, καθώς η ιδέα δούλεψε και δούλεψε καλά. Κι ενώ δεν ήταν λίγα τα ελικόπτερα που εφευρέθηκαν κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου, το Kolibri ήταν πλήρως λειτουργικό πολύ πριν οποιοδήποτε από δαύτα εγκαταλείψει το έδαφος, ήδη από το 1942. Και βέβαια ήταν σαφώς ανώτερο από κάθε ιπτάμενο σκάφος των συμμαχικών δυνάμεων της εποχής, καθώς οι γερμανοί πιλότοι μπορούσαν να το πετάξουν όσο άσχημες κι αν ήταν οι καιρικές συνθήκες. Το ελικοπτεράκι ήταν τόσο αποτελεσματικό που οι ναζί παρήγγειλαν εκατοντάδες από δαύτα, αν και στρατηγικός συμμαχικός βομβαρδισμός θα τα εξαφάνιζε όλα τους σχεδόν με τη μία! Κι αυτός ήταν και ο μόνος σοβαρός τρόπος αντιμετώπισής τους...
 
 


Κανόνι-Δίνη



Το ότι οι ναζί προσπαθούσαν να κατασκευάσουν ασύλληπτα υπερόπλα είναι σήμερα κοινός τόπος: όσο τρελή κι αν ήταν η ιδέα (και καταδικασμένη στην αποτυχία φυσικά), οι χιτλερικοί στα σίγουρα προσπάθησαν να σκοτώσουν κάποιους με αυτή. Τίποτα άλλο δεν συμπυκνώνει καλύτερα τον ζόφο του ναζιστικού νου από το Hexenkessel (Vortex Cannon), το ναζιστικό σχέδιο που φιλοδοξούσε να καταρρίπτει τα συμμαχικά αεροπλάνα με τη βοήθεια τυφώνων! Έργο του διαπρεπούς ναζιστή επιστήμονα Δρ. Zippermayr, οι αναφορές και οι μαρτυρίες ποικίλουν για τον βαθμό επίτευξης αποτελεσμάτων που είχε φτάσει ο επιστήμονας, το θέμα ήταν όμως ότι πρέπει να είχε αναπτύξει κάποια πρώιμη τεχνολογία, καθώς στις 18 Μαρτίου 1949 ο Zippermayr συναντήθηκε μυστικά με αξιωματούχους της αμερικανικής Αεροπορίας για να τους δείξει τα αποτελέσματα της έρευνάς του.
Καμία φωτογραφία του υπερόπλου δεν υπάρχει, η εικόνα μας είναι λοιπόν ενδεικτική...
 


Ruhrstahl X-4



Σε σχέση με τις άλλες εξωφρενικές εφευρέσεις και κονσεπτικές δημιουργίες των ναζί, ένας πύραυλος δεν φαίνεται και τόσο προωθημένος. Δεν είναι όμως η τεχνολογία του που τον κάνει εντυπωσιακό, είναι αυτό που αντιπροσωπεύει. Γιατί ο X-4 ήταν βασικά ένας TOW πύραυλος, ένας ελεγχόμενος πύραυλος δηλαδή που συντονιζόταν από τις δονήσεις της μηχανής του αεροσκάφους. Πρόκειται για ένα έξοχο δείγμα καινοτόμας τεχνολογίας αέρους-αέρους που όσο και αν δεν απέτρεψε τη χιτλερική ήττα στον πόλεμο, άνοιξε τον δρόμο για το μέλλον της στρατιωτικής τεχνολογίας. Ο πύραυλος θα εκτοξευόταν από τα μαχητικά της Λουφτβάφε κατά των συμμαχικών βομβαρδιστικών Β-17, με την κεφαλή του να συντονίζεται στην τροχιά του αεροπλάνου με βάση τους τριγμούς του κινητήρα! Ο πιλότος του μαχητικού θα μπορούσε να κατευθύνει οπτικά τον πύραυλο με ένα μικρό joystick, την ώρα που λεπτά καλώδια -μήκους 4 μέτρων- μετέφεραν τις εντολές του χειριστή στον πύραυλο. Κι ενώ 1.300 πύραυλοι X-4 κατασκευάστηκαν, οι σύμμαχοι πρόλαβαν να βομβαρδίσουν το εργοστάσιο της Ruhrstahl πριν χρησιμοποιηθούν και αλλάξουν τον ρου της Ιστορίας... 
 
 
 
 

1 σχόλιο:

  1. Το πείραμα της Φιλαδέλφειας λέγεται ότι είχε ως σκοπό την αορατότητα στα ραντάρ. Αυτό είναι λάθος. Σκεφτείτε απλώς πότε ανακαλύφτηκε το ραντάρ και από ποιούς. Από τους Βρετανούς, το 1940, εν μέσω του Β' Παγκόσμιου Πολέμου. Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι λογικά θα ήταν ένα μυστικό που θα το προστάτευαν με τον καλύτερο τρόπο οι Σύμμαχοι από τους κατασκόπους των Γερμανών. Το 1943, έτος του πειράματος, οι Γερμανοί δεν είχαν καταφέρει να κλέψουν τα σχέδια των ραντάρ, οπότε η κατασκευή ενός αντίμετρου από μέρους των Συμμάχων δεν θα είχε πολύ νόημα. Οι Γερμανοί κατείχαν βεβαίως τα δικά τους μυστικά, όπως το μηχανισμό "ΑΙΝΙΓΜΑ", μια κρυπτογραφική μηχανή με την οποία επικοινωνούσαν μέσω ενός κώδικα τα γερμανικά υποβρύχια που έπλεαν στον Ατλαντικό με το αρχηγείο του στόλου στην Ευρώπη. Οι Γερμανοί έκαναν και άλλα μυστικά πειράματα καθ' όλη την διάρκεια του πολέμου. Κάποια από αυτά τα όπλα πρόλαβαν να βγουν στα παδία των μαχών το 1945 (οι πύραυλοι V1 και V2, τα πανίσχυρα άρματα Tiger και Panther και διάφορα άλλα όπλα) και κάποια άλλα απλά ποτέ δεν πρόλαβαν να δοκιμαστούν στα πεδία των μαχών. Οι Γερμανοί κατείχαν σε κάποιο βαθμό την τεχνολογία που είχε αναπτύξει ο Τέσλα και είχαν προχωρήσει στην αναπτύξει την αεροπορία τους (το πρώτο αεριωθούμενο ήταν γερμανικό καταδιωκτικό, επίσης τα πρώτα ιπτάμενα αεροσκάφη με αντιβαρυτική τεχνολογία (UFO) ήταν ναζιστικά και όχι από κάποιον άλλο πλανήτη).
    Τότε λοιπόν, σε τι αποσκοπούσε το πείραμα της Φιλαδέλφειας; Στην απομαγνήτιση των γερμανικών μαγνητικών ναρκών θαλάσσης ή ακόμα και στην απομαγνήτιση των συμμαχικών πολεμικών σκαφών , ώστε να μην προσελκύουν πάνω τους τις μαγνητικές νάρκες του Χίτλερ, οι οποίες σε συνδιασμό με τις "αγέλες" των γερμανικών υποβρυχίων είχαν σκορπίσει τον όλεθρο στον Ατλαντικό βυθίζοντας μέχρι την άνοιξη του 1942, 1000 συμμαχικά πλοία και στέλνωντας στον υγρό τάφο εκαντοντάδες χιλιάδες άνδρες. Οι σύμμαχοι λοιπόν προσπαθούσαν: 1) να "σπάσουν" τον κωδικό "ΑΙΝΙΓΜΑ" των Γερμανών ώστε να υποκλέπτουν τα μηνύματά τους και να εντοπίζουν τις θέσεις των γερμανικών υποβρυχίων, και 2) να απαλαχτούν από τις χιλιάδες θαλάσσιες νάρκες που είχαν ποντίσει οι Γερμανοί στον Βόρειο Ατλαντικό.
    Όσο για τον κύριο Ed Cameron που σε εκπομπές για το πείραμα της Φιλαδέλφειας ισχυρίζεται ότι ήταν ναύτης σε υπηρεσία επάνω στο αντιτορπιλικό Eldridge κατά την διάρκεια του πειράματος, είναι ένας ψεύτης και μάλιστα καθόλου καλός. Οποιοσδήποτε ψυχολόγος-ψυχίατρος μπορεί να επιβεβαιώσει ότι οι σωματικές του ενδείξεις ενώ αφηγείται την υποτιθέμενη ιστορία του καταδεικνύουν ότι δεν είναι ειλικρινής. Το ύφος του είναι κρύο και ρευστό το ίδιο και η φωνή του, σαν να απαγγέλει κάποιο κέιμενο που έχει μάθει καλά. Επίσης δεν παρουσιάζει καμία συναισθηματική διακύμανση όταν μιλάει για την φάση που υποτίθεται ότι ταξίδεψε στον χρόνο ή όταν αφηγείται ότι είδε τα αδέλφια του που υπηρετούσαν μαζί του στο πλοίο να πεθαίνουν με φριχτό τρόπο κατά την διάρκεια του πειράματος. Απλά συγκρίνετε την αφήγησή του με εκείνη αυτοπτών μαρτύρων της πτώσης των πύργων στην Νέα Υόρκη ή βετεράνων που αφηγούνται ιστορίες από τον πόλεμο. Εκτός αυτού δεν υπάρχει καμία χειροπιαστή απόδειξη που να επιβεβαιώνει τα όσα εξιστορεί.
    Μήπως ομως αυτό σημαίνει ότι δεν υπήρξαν ή δεν υπάρχουν πειράματα για φυσική αορατότητα ή ακόμα και για τηλεμεταφορά και ταξίδι στον χρόνο; ΥΠΗΡΞΑΝ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ! Στο ζήτημα της αορατότητας υπάρχει μια σημαντική εξέλιξη αλλά είναι σε πολύ πρώιμο στάδιο, ενώ στο θέμα του χωροχρόνου, οι έρευνες δείχνουν ότι η ροή του χρόνου είναι μονής κατεύθυνσης και δεν μπορεί να επιτευχθει κάποιο ταξίδι στο παρελθόν ή στο μέλλον.
    Υπάρχουν όμως κάποια άλλα πολύ σοβαρά πειράματα, που απειλούν περισσότερο την ύπαρξή μας και που σε έναν βαθμό γίνονται αισθητά ακόμα και σήμερα από όλους μας (χωρίς να το συνειδητοποιούμε). Aν είστε περίεργοι ψάξτε τα εξής δύο: Project Blue Beam και HAARP

    ΑπάντησηΔιαγραφή